Afvallen bij de benen is vaak moeilijker

benen

Afvallen bij je benen

Droomt u al lang van slanke benen? Afvallen bij je benen is best een moeilijke kwestie, want het is niet de eerste plek waar je meestal afvalt..  Maar heb je toch al van alles geprobeerd, alleen ben je er nog niet in geslaagd? Dan ben je zeker niet alleen! Velen kampen met mollige of te dikke benen en willen daar zo snel mogelijk van af. Kortom, wat zijn de beste manieren om dat te realiseren? In dit artikel krijg je vele tips voor slanke benen, wat onder andere te bereiken valt met het aangepaste PowerSlim dieet.

Teveel vet

Teveel vet en/of plaatselijke vochtophopingen zorgen voor dikke, opgezwollen benen. Wilt u daar iets aan doen? Pas dan grondig uw voedingspatroon aan. Voeding rijk aan verzadigde vetten en transvetten, suikers en zetmeelhoudende producten zijn belangrijk om zo min mogelijk tot je te nemen.

Gezond eet- en leefpatroon

Afslanken bij je benen, valt alleen te bereiken door gezond te eten en voldoende te bewegen. Je hormonen spelen hierbij een hoofdrol. Zijn die uit balans, dan zul je op bepaalde plaatsen teveel vet opslaan. Gefrituurde gerechten, kant- en- klare maaltijden en diepvriesmaaltijden zijn voorbeelden van voeding wat veel verzadigde -en transvetten bevat.

Breng uw hormonen in evenwicht

Uw geslachtshormonen oestrogeen, testosteron en progesteron zorgen voor vetophopingen en dikke benen. Hoe hoger uw oestrogeengehalte, hoe meer opgeslagen lichaamsvet. Roken en het overmatig drinken van alcoholische dranken, zijn andere belangrijke oorzaken. Toch kunt u veel zelf doen om afvallen bij je benen mogelijk te maken.

  • Afvallen bij je benen valt te bereiken met deze tips:

    • Uitgebalanceerd eiwitdieet:veel eiwitten, onverzadigde vetten en trage koolhydraten.
    • Soja- en sojaproducten:zoals sojamelk, tofu, miso en tempé
    • Zaden:lijn- en sesamzaad
    • Volkorenproducten:volkorenbrood, zemelen, haver en havermout
    • Noten:amandelen, wal-, hazel -en pistachenoten
    • Vette vis:paling, zalm, makreel, tong, forel, ansjovis, en haring
    • Voeding rijk aan eiwitten:zuivelproducten, groenten, kiemgroenten, zeewier en algen,paddenstoelen, noten, pitten, en granen
    • Voeding rijk aan zink:vooral schaal- en schelpdieren
    • Voldoende bewegen en aangepaste buikspieroefeningen
    • PowerSlim producten:is door diëtisten ontwikkeld. Zorgt dat afvallen gemakkelijker word met een gezond eet- en leefpatroon. PowerSlim is géén dieet. Het is een manier van leven waarbij je niet mínder gaat eten, maar anders leert eten. U hebt daarbij constant begeleiding van een PowerSlim voedingscoach. Met enkele eenvoudige tips is PowerSlim makkelijk in te passen in ieder gezond eetpatroon. 
  • Voordelen van PowerSlim:

      • Deskundig advies
      • Gezond voedingspatroon
      • Makkelijk vol te houden
      • Volwaardige en eiwitrijke voeding
      • Bevordert de stofwisseling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *